مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 10:502020-04-02اقتصادي

تولید مازاد بر نیاز مرغ در گیلان به دلیل بروز ویروس کرونا


معاون اقتصادی استاندار گیلان از انجام برنامه ریزی برای ذخیره سازی 50 تن مازاد تولید مرغ استان خبر داد و گفت: بروز بیماری کرونا و تعطیلی رستوران ها و تالارها علت اصلی وجود مازاد تولید است.

- ایسنا/گیلان معاون اقتصادی استاندار گیلان از انجام برنامه ریزی برای ذخیره سازی 50 تن مازاد تولید مرغ استان خبر داد و گفت: بروز بیماری کرونا و تعطیلی رستوران ها و تالارها علت اصلی وجود مازاد تولید است.

آرش فرزام صفت در جلسه تنظیم بازار مرغ استان گیلان، با بیان اینکه روزانه 530 تن مرغ در گیلان کشتار می شود و بیش از 250 تن آن مازاد بر نیاز استان است، اظهار کرد: به صورت سنتی بخشی از نیاز بازار مرکز کشور به مرغ، توسط مرغداران استان تولید می شود.

وی بروز بیماری کرونا و تعطیلی رستوران ها و تالارها را علت اصلی وجود مازاد تولید در استان دانست و تاکید کرد: زنجیره های تولید مرغ و اتحادیه مرغداران استان می بایست در این ایام، همکاری لازم را برای ذخیره سازی مرغ استان به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام استان آمادگی خرید و ذخیره سازی مرغ به اندازه کمتر از 1.

8 کیلوگرم همه مرغداران را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مازاد بر نیاز مرغ در گیلان به دلیل بروز ویروس کرونا

تولید مازاد بر نیاز مرغ در گیلان به دلیل بروز ویروس کرونا