مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 10:452020-04-02اقتصادي

مجازات سخت، منتظر اخلالگران در نظام توزیع مواد بهداشتی


در صورت اخلال در نظام توزیع مواد بهداشتی و اقلام ضدعفونی، شعب ویژه ای که در این خصوص نظر گرفته شده اند، برخورد جدی با متخلفان خواهند داشت.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در صورت اخلال در نظام توزیع مواد بهداشتی و اقلام ضدعفونی، شعب ویژه ای که در این خصوص نظر گرفته شده اند، برخورد جدی با متخلفان خواهند داشت.

حجت الاسلام قاسم عبداللهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تولید الکل از طریق کارخانجات تحت نظارت، در حال انجام است، بیان کرد: آنچه مهم است اعمال نظارت لازم در نظام توزیع الکل است.

در برخی از مراکز، الکل طبی به قیمت 20 هزار تومان بیشتر فروش رفته است در حالی که طبق اخبار واصله یکی از کارگاه ها اعلام کرده است که حاضر است به قیمت 8500 تومان الکل طبی عرضه کند، اما همکاری لازم با او صورت نمی گیرد که در جلسات مربوطه این امر مطرح و بررسی شده است.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده است که مسئولان امر علت عدم همکاری با چنین کارگاه هایی که تقاضا و تمایل به همکاری دارند را بررسی کنند، گفت: اینگونه عنوان می شود که الکل در برخی موارد با قیمت گزاف به دست مصرف کننده می رسد، این مسئله باید بررسی شود که اگر الکل به اندازه کافی تولید می شود چرا به قیمت گزاف به دست مصرف کننده می رسد؟ باید نظارت ها در این راستا تشدید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات سخت، منتظر اخلالگران در نظام توزیع مواد بهداشتی

مجازات سخت، منتظر اخلالگران در نظام توزیع مواد بهداشتی