مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-02اقتصادي

197 هزار لیتر بنزین در استان سمنان مصرف شده است


معاون سی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طی یک روز گذشته 196 هزار و 900 لیتر بنزین در استان مصرف شده که این آمار در مقایسه با روزهای گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه هم زمان با آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی میزان مصرف بنزین و تردد خودروها در سطح استان روند نزولی پیش گرفته است، اظهار داشت: روز گذشته 196 هزار و 900 لیتر بنزین در استان مصرف شده است.

وی بابیان اینکه این آمار در روز ششم فروردین ماه (قبل از اجرای طرح) 586 هزار لیتر بوده است، تصریح کرد: سال گذشته در همین روز یک میلیون و 300 هزار لیتر بنزین مصرف شده بود که این امر حاکی از کاهش چشمگیر مصرف بنزین در روزهای آغازین سال است.

ورود 5 هزار خودرو به استان سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به وضعیت تردد خودروها در سطح استان بیان کرد: دیروز پنج هزار و 300 خودرو وارد استان شده است که در مقایسه با قبل از اجرای طرح 17 هزار و 500 خودرو به این منطقه واردشده است.

خجسته پور در ارتباط با مدت زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: این طرح تا بیستم فروردین ماه پابرجا است و برای تداوم آن روز یکشنبه هفدهم فروردین ماه در جلسه ستاد مقابله با کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

197 هزار لیتر بنزین در استان سمنان مصرف شده است

197 هزار لیتر بنزین در استان سمنان مصرف شده است