مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 10:052020-04-02سياسي

ادارات تا 20 فروردین با یک سوم پرسنل فعالیت می کنند


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی گفت: تا 20 فروردین ماه ادارات استان با یک سوم پرسنل خود فعالیت می کنند و پس از این تاریخ، تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا خواهیم بود.

- ایسنا/مرکزی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی گفت: تا 20 فروردین ماه ادارات استان با یک سوم پرسنل خود فعالیت می کنند و پس از این تاریخ، تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا خواهیم بود.

زهرا آخانی در حاشیه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با قدردانی از مردم استان مرکزی به جهت رعایت تمامی اصول بهداشتی و پروتکل ابلاغ شده، بر ضرورت ادامه رفتار درست در مواجهه با بیماری کرونا و توجه جدی به الزامات بهداشتی تاکید کرد.

وی بیان کرد: تصمیم گیری در خصوص روند کار ادارات با ستاد ملی مقابله با بیماری کروناست و تصمیمات به استان ها ابلاغ می شود و آنچه تاکنون از جانب این ستاد اعلام شده است این است که تا 20 فروردین ماه ادارات مکلف به فعالیت با یک سوم نیروی انسانی هستند.

آخانی تصریح کرد: مسلما این روند کاری ادارات و استفاده از یک سوم پرسنل نباید در فعالیت ها و خدمات رسانی اصلی خللی ایجاد کند، همچنین در سیستم اداری باید مباحث ضدعفونی با جدیت دنبال شود و تمامی موارد بهداشتی از جانب پرسنل و کارمندان نیز باید مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات تا 20 فروردین با یک سوم پرسنل فعالیت می کنند

ادارات تا 20 فروردین با یک سوم پرسنل فعالیت می کنند