مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-02پزشكي

مردم در مصرف موادضدعفونی بیشتر به سلامت خود توجه کنند


بهروز اکرمی روز پنجشنبه در نشست پدافند زیستی استان مرکزی افزود: حجم وسیعی از مواد ضدعفونی در بازار با هدف مقابله با کرونا وجود دارد که آگاهی از میزان مصرف و شیوه های درست استفاده از آن برای کاهش اثرات زیانبار جانبی ضروری است و نباید با رفتارهای غیرمنطقی شرایطی را ایجاد کرد که بعد از شکست کرونا شاهد بیماری های ناشی از مصرف افراطی ضدعفونی کننده ها باشیم.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان باید مردم را نسبت به طیفی از عوارض مصرف مواد ضدعفونی به صورت بی رویه هوشیار کند و شیوه ها و میزان مصرف صحیح این مواد را در سطح وسیع و با کمک از ظرفیت رسانه ها آموزش دهد.

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برخی از کسبه و دستفروشان برای تهیه مایحتاج زندگی در سختی هستند و کارگروه پدافند زیستی وظیفه دارد با تصمیم های اقتصادی مناسب برای این افراد کمک هایی را در نظر بگیرد.

اکرمی با اشاره به نزدیک بودن عید نیمه شعبان افزود: لازم است اقدامات مطلوبی پیش بینی شود تا برای مقابله با ویروس کرونا از تجمع انسانی در محافل عمومی جلوگیری شده و جلوی پخش نذورات مردمی که ممکن است کرونا را انتقال دهند گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی نیز گفت: بر اساس تکالیف ابلاغی طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در مصرف موادضدعفونی بیشتر به سلامت خود توجه کنند

مردم در مصرف موادضدعفونی بیشتر به سلامت خود توجه کنند