مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:152020-04-02بين الملل

عراق خواستار به تاخیر افتادن استقرار سامانه پاتریوت آمریکا بود


بنا به نامه ای از «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر مستعفی عراق، به تاریخ دوم فوریه که به بیرون درز کرده است، وی از «مارک اسپر»، رییس پنتاگون می خواهد که استقرار سامانه های دفاعی در پایگاه های آمریکایی در عراق را به زمان دیگری موکول کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مقام های عراقی از ایالات متحده خواسته بودند تا استقرار سامانه دفاع موشکی پاتریوت در پایگاه های این کشور را به تاخیر بیندازد.

به نقل از پایگاه اینترنتی اوراسیا دیلی، مقام های عراقی از ایالات متحده خواسته بودند تا استقرار سامانه دفاع موشکی پاتریوت در پایگاه های این کشور را به تاخیر بیندازد.

بنا به نامه ای از عادل عبدالمهدی ، نخست وزیر مستعفی عراق، به تاریخ دوم فوریه که به بیرون درز کرده است، وی از مارک اسپر ، رییس پنتاگون می خواهد که استقرار سامانه های دفاعی در پایگاه های آمریکایی در عراق را به زمان دیگری موکول کند.

پایگاه اینترنتی بلگریامیلیتاری نیز به نقل از خبرگزاری آناتولی گزارش داد که نخست وزیر مستعفی عراق در این نامه با اشاره به اهمیت روابط میان بغداد و واشنگتن بر مسئله استقرار این سامانه انگشت گذاشته است.

در متن نامه عبدالمهدی آمده است: مقام های عراقی می دانند که سامانه پاتریوت که آمریکا می خواهد در این کشور مستقر کند ماهیتی دفاعی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق خواستار به تاخیر افتادن استقرار سامانه پاتریوت آمریکا بود

عراق خواستار به تاخیر افتادن استقرار سامانه پاتریوت آمریکا بود