مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-02سياسي

شکست کرونا نیازمند عزم ملی است


رییس اداره کلینیک تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: شکست کرونا با یاری خداوند و با همت مردم محقق خواهد شد و هیچ دولتی در دنیا امکاناتی ندارد که این ویروس و معضل را از بین ببرد پس تنها یک عزم ملی برای مقابله با این ویروس نیاز است.

- ایسنا/قزوین رییس اداره کلینیک تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: شکست کرونا با یاری خداوند و با همت مردم محقق خواهد شد و هیچ دولتی در دنیا امکاناتی ندارد که این ویروس و معضل را از بین ببرد پس تنها یک عزم ملی برای مقابله با این ویروس نیاز است.

کامران سلیمانی، رییس اداره کلینیک تأمین اجتماعی استان قزوین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 2 دیدگاه در خصوص کرونا وجود دارد نخست آن که تجمعات انتقال سریع این ویروس را در پی دارد و دوم اینکه با مسافرت و تردد کانون های ویروس جابجا می شود.

وی ادامه داد: در جابجایی ممکن است مناطقی که کمتر در معرض ویروس بوده اند به استان های پرخطر تبدیل شوند چراکه افرادی از استان های پر مبتلا به شهرهای با درصد ابتلای پایین مسافرت خواهند کرد که در این روند ممکن است افراد ناقل ویروس را با خود به سوغات ببرند.

رییس اداره کلینیک تأمین اجتماعی استان قزوین بیان کرد: ممکن است افراد ناقل به دیدار خانواده هایی که قبلاً مبتلا نشده اند بروند و آنان را آلوده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست کرونا نیازمند عزم ملی است

شکست کرونا نیازمند عزم ملی است