مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-02فرهنگي

اجرای برنامه های فرهنگی هنری مجازی در دهاقان/مردم در خانه بمانند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان گفت: برنامه های فرهنگی هنری مجازی به منظور تقویت روحیه مردم در مقابله با بیماری کرونا توسط هنرمندان دهاقانی در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ویژه برنامه فرهنگی هنری چارسوق توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان با همکاری و هنرنمایی هنرمندان گروه چارسوق از تاریخ 10 فروردین به مدت 5 شب از ساعت 20 تا 21 از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه ایرانی آپارات و اینستاگرام در حال اجراست.

مصطفی صالحی با حضور در این برنامه ضمن تشکر و قدردانی از این هنرمندان و تمامی دست اندر کاران مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: دهاقان شهری زیبا و با طبیعتی بکر است و مردم این شهرستان مردمی متدین بافرهنگ و هنردوست هستند.

وی گفت: مردم ما از بحران های سختی همچون جنگ و تحریمها سربلند گذر نموده و برتمامی مشکلات و سختی ها فائق آمده اند، ویروس کرونا مشکل بزرگی نیست و همشهریان عزیز ضمن رعایت نکات بهداشتی و دستورات صادره از مسئولین با توکل بخدا روحیه و آرامش خود را حفظ کنند تا با لطف الهی از این بحران نیز عبور کنیم.

رییس اداره ارشاد دهاقان بیان داشت: برنامه های فرهنگی هنری مجازی به منظور تقویت روحیه مردم در مقابله با بیماری کرونا طرح بسیار خوبی است که توسط هنرمندان دهاقانی نیز در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی هنری مجازی در دهاقان/مردم در خانه بمانند

اجرای برنامه های فرهنگی هنری مجازی در دهاقان/مردم در خانه بمانند