مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-02اقتصادي

واکنش بانک ها به پیامدهای کرونا


یک کارشناس بانکداری دیجیتال در یادداشتی با اشاره به شیوع و همه گیری ویروس کرونا در جهان خاطرنشان کرد که بانک ها باید درس هایی که از این بحران می گیرند را به درستی ثبت کنند و میزان انعطاف پذیری در عملیات مالی و سرمایه گذاری خود را نیز در این زمان افزایش دهند.

- یک کارشناس بانکداری دیجیتال در یادداشتی با اشاره به شیوع و همه گیری ویروس کرونا در جهان خاطرنشان کرد که بانک ها باید درس هایی که از این بحران می گیرند را به درستی ثبت کنند و میزان انعطاف پذیری در عملیات مالی و سرمایه گذاری خود را نیز در این زمان افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت محسن احمدی آمده است: بحران بشردوستانه شیوع و گسترش سریع ویروس کرونا (COVID-19) در جهان، احتمال بروز یک بحران اقتصادی جدید را که به ایجاد اختلال در بازارهای جهانی منجر خواهد شد به همراه خواهد داشت.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و ادامه همه گیر شدن آن، بانک ها، نقش مهمی را در پایدارتر کردن شرایط و کمک به عبور از این بحران دارند.

ویروس کرونا، پیش از هر چیز یک چالش بشردوستانه است؛ همان طور که سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرد، این ویروس در سراسر جهان و از طریق مراکز انتقال فعال بی شماری به سرعت در حال گسترش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بانک ها به پیامدهای کرونا

واکنش بانک ها به پیامدهای کرونا