مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-02بين الملل

بی اعتنایی آمریکا به درخواست عبدالمهدی درباره عدم استقرار پاتریوت


یک پایگاه خبری مربوط به داده های نظامی از نامه محرمانه نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق به وزیر دفاع آمریکا و هشدار درباره پیامدهای استقرار پاتریوت در عراق و درخواست برای به تعویق انداختن آن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری از نامه محرمانه نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق به وزیر خارجه آمریکا برای به تعویق انداختن انتقال سامانه پاتریوت به عراق خبر دادند.

پایگاه خبری بلغارین میلیتاری در بلغارستان که به تحلیل و بررسی مسائل نظامی می پردازد، ادعا کرد که عادل عبدالمهدی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق در ماه فوریه با ارسال نامه ای محرمانه برای مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا درخواست کرد که آمریکا استقرار سامانه دفاع هوایی پاتریوت در پایگاه های آمریکا را به تعویق اندازد.

این پایگاه خبری در گزارشی آورده است: در این نامه افشا شده که تاریخ آن مربوط به دوم فوریه است، نخست وزیر عراق به برنامه پنتاگون درباره استقرار سامانه های پاتریوت در پایگاه های عین الاسد در غرب عراق و حریر در بخش شمالی این کشور پرداخته است .

بلغارین میلیتاری به نقل از این نامه آورده است: مقامات عراقی می دانند که سامانه پاتریوت که آمریکا درصدد استقرار آن است یک سامانه دفاعی است اما این اقدام روی اوضاع همه منطقه تاثیر خواهد گذاشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی آمریکا به درخواست عبدالمهدی درباره عدم استقرار پاتریوت

بی اعتنایی آمریکا به درخواست عبدالمهدی درباره عدم استقرار پاتریوت