مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-02سياسي

معاون فرماندار زابل: تمهیدات لازم برای مدیریت سیلاب اندیشیده شده است


معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: تمهیدات لازم برای مدیریت سیلاب اندیشیده شده است و از شهروندان خواست ضمن همکاری و همراهی نکات ایمنی را با هدف جلوگیری از بروز حوادث ناشی از سیلاب رعایت کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: تمهیدات لازم برای مدیریت سیلاب اندیشیده شده است و از شهروندان خواست ضمن همکاری و همراهی نکات ایمنی را با هدف جلوگیری از بروز حوادث ناشی از سیلاب رعایت کنند.

مرضیه معین افشار از مسیل ها و رودخانه های شهرستان زابل بازدید و از نزدیک در جریان میزان سیلاب ورودی و اقدامات صورت گرفته به منظور لایروبی و تقویت دایک های حفاظتی قرار گرفت.

معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان زابل با اشاره به اینکه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان زابل در بحث سیلاب وردی نیز در آماده باش کامل بسر می برند، گفت: نقاط حادثه خیز مرتبا مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت ایجاد مشکل سریعا مرتفع شود.

معین افشار افزود: برای مدیریت سیلاب رودخانه ها و سیل برها در حوزه شهرستان به 5 قسمت تقسیم شده است و هر بخش با تجهیزات و ماشین آلات با مسئولیت یکی از دستگاه های اجرایی و عضویت سایر دستگاه های مشخص و مراقبت و نگهداری می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار زابل: تمهیدات لازم برای مدیریت سیلاب اندیشیده شده است

معاون فرماندار زابل: تمهیدات لازم برای مدیریت سیلاب اندیشیده شده است