مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-02پزشكي

بهبودی 83 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر/تأیید 6 مورد جدید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی 83 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: 6 نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز پنج شنبه 14 فروردین 105 نفر شامل 59 مرد و 46 زن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از 6 بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن ها مثبت اعلام شده، چهار نفر ساکن شهرستان دشتستان هستند که یکی از آنان آقایی 41 ساله و پزشک مرکز خدمات جامع سلامت است که پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است و موارد دیگر خانمی 45 ساله، خانمی 68 ساله و خانمی 47 ساله که هر سه بیمار در بیمارستان با حال عمومی خوب بستری هستند.

کشمیری بیان کرد: دو مورد جدید دیگر نیز خانمی 71 ساله و نوه 12 ساله اش ساکن شهرستان کنگان هستند که هر دو در بیمارستان با حال عمومی خوب بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه تا امروز 46 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (105 نفر) تاکنون 83 نفر شامل 52 مرد و 31 زن با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 83 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر/تأیید 6 مورد جدید

بهبودی 83 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر/تأیید 6 مورد جدید