مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-02دانش

ارائه آموزش های مجازی در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان


سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: در سامانه ی «سما لایو» امکانی ایحاد شده تا دانشجویان با وارد شدن در سایت بتوانند به صورت تعاملی با اساتید در ارتباط باشند، - ایسنا/اصفهان سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: در سامانه ی سما لایو امکانی ایحاد شده تا دانشجویان با وارد شدن در سایت بتوانند به صورت تعاملی با اساتید در ارتباط باشند، فاز اول این تعامل به صورت آفلاین خواهد بود که طریقه دسترسی آن به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

بهزاد رضایی در ارتباط با آغاز آموزش های مجازی در دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان، اظهار کرد: سامانه آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان در سامانه سما لایو راه اندازی شده است و تاکنون تعدادی از اساتید محتوای آموزشی مورد نیاز را به صورت آزمایشی در سامانه بارگذاری کرده اند.

وی ادامه داد: در سامانه ی سما لایو امکانی ایجاد شده تا دانشجویان با وارد شدن در سایت بتوانند به صورت تعاملی با اساتید در ارتباط باشند، فاز اول این تعامل به صورت آفلاین خواهد بود که طریقه دسترسی آن به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان افزود: در فاز اول دروس تئوری به صورت مجازی ارائه می شوند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های مجازی در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان

ارائه آموزش های مجازی در دانشگاه علمی کاربردی اصفهان