مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-02حوادث

اعمال قانون برای 920 خودرو در فارس / پلمب 916 واحد صنفی متخلف


فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان، گفت: در راستای اجرای این طرح، 920 دستگاه خودرو اعمال قانون و 218 خودرو توقیف شده است.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان، گفت: در راستای اجرای این طرح، 920 دستگاه خودرو اعمال قانون و 218 خودرو توقیف شده است.

سردار رهام بخش حبیبی پنجشنبه 14 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راه نسبت به توقیف 166 دستگاه خودرو و اعمال قانون برای 595 خودرو دیگر انجام وظیفه کرده و پلیس راهور نیز نسبت به اعمال قانون 325 خودرو اقدام کرده و 52 خودرو را به پارکینگ انتقال داده است.

وی خاطر نشان کرد: بالغ بر 14 هزار خودروی غیر بومی نیز در نتیجه اجرای این طرح توسط مأموران پلیس راه و راهور به شهر محل اقامت خود باز گردانده شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا انجام شده است، افزود: مردم همواره به پلیس اعتماد داشته و با ماموران انتظامی همکاری بسیار خوبی داشته اند.

حبیبی با اشاره به اینکه در روز طبیعت نیز کمترین تردد ممکن در جاده ها و درون شهرها وجود داشته است، از همکاری و همراهی مردم با فرهنگ استان فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون برای 920 خودرو در فارس / پلمب 916 واحد صنفی متخلف

اعمال قانون برای 920 خودرو در فارس / پلمب 916 واحد صنفی متخلف