مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-02اقتصادي

پژوهش های جهاد دانشگاهی؛ مسیر همواری برای تحقق جهش تولید


پژوهش های جهاد دانشگاهی از جنس پژوهش های کاربردی مبتنی بر نیاز و مزیت های منطقه است و قطعا کمک بسیار موثری به جهش تولید خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی استان گفت: پژوهش های جهاد دانشگاهی از جنس پژوهش های کاربردی مبتنی بر نیاز و مزیت های منطقه است و قطعا کمک بسیار موثری به جهش تولید خواهد کرد.

جلال الدین صادقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: جهش تولید بدون حمایت جدی از بخش تولید اتفاق نمی افتد.

وی افزود: بهترین کمک دولت در این راستا نگرفتن مالیات از بخش تولیدی و پرداخت وام با بهره حداکثر 6 درصد به بخش تولید برای مدت دو سال است.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: زیرساخت های تحقق این شعار در کشور فراهم است در صورتی که دولت حمایت های لازم را از بخش تولیدی انجام دهد.

صادقی اظهار کرد: آنچه کشور را در تولید دانش کاربردی و قوی شدن کمک می کند و کرده است، پژوهش های کاربردی مبتنی بر نیاز و مزیت های منطقه است.

وی افزود: پژوهش های جهاد دانشگاهی از این جنس است و قطعا کمک بسیار موثری به جهش تولید خواهد کرد.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در مورد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز یادآور شد: این طرح، اقدامی است که در دنیا و سایر کشورها از جمله چین نتیجه بخش بوده و تنها راه حلی است که دنیا روی آن اجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های جهاد دانشگاهی؛ مسیر همواری برای تحقق جهش تولید

پژوهش های جهاد دانشگاهی؛ مسیر همواری برای تحقق جهش تولید