مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-02اقتصادي

99 درصد مردم استان قزوین در روز طبیعت در خانه ماندند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، چهارمین جلسه کمیته سالم سازی محیط ظهر پنجشنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

علی فرخزاد در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه 99 درصد مردم استان قزوین با پویش در خانه می مانیم در روز طبیعت همکاری کردند و این امر موجب شد بسیاری از نگرانی ها در خصوص اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در سیزده فروردین برطرف شود.

وی بیان کرد: هر جا به مردم اعتماد کرده و کارها را به آنها سپرده ایم به نتیجه رسیده ایم و همکاری مردم در روز طبیعت نشان داد مردم ما از فرهنگ بالایی برخوردارند که اگر تصمیم به همکاری و مشارکت بگیرند کارهای بزرگی را رقم می زنند.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: امیدواریم روند همکاری و مشارکت مردم تا ریشه کنی ویروس کرونا در کشور و استان تداوم یابد و بتوانیم هر چه زودتر از شر این ویروس نجات پیدا کنیم.

وی گفت: مقرر شد از روز شنبه ادارات ضروری با 30 درصد ظرفیت خود خدمت رسانی کند که در این راستا باید ضدعفونی ورودی و محیط ادارات بخوبی توسط خود دستگاه انجام شود.

فرخزاد یادآور شد: نظارت بر کارهای ضد عفونی و گندزدایی معابر باید توسط مرکز بهداشت همه روزه و به صورت دقیق صورت گیرد تا شاهد بروز مشکلاتی در این خصوص نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد مردم استان قزوین در روز طبیعت در خانه ماندند

99 درصد مردم استان قزوین در روز طبیعت در خانه ماندند