مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 06:152020-04-02حوادث

عروج بسیجی مدافع سلامت در کرج، در حین اجرای طرح غربالگری


بسیجی 18 ساله البرزی شامگاه روز 13 فروردین در حالی که مشغول کنترل و غربالگری خودروهای عبوری در محدوده پل فردیس بود، بر اثر حادثه دلخراش تصادف با موتورسیکلت جان باخت.

- مجتبی عبدالملکی مسؤول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج، از فوت یک مجاهد بسیجی مدافع سلامت در حین ماموریت کنترل و غربالگری شهر کرج بر اثر تصادف با موتور سیکلت خبر داد.

وی افزود: مصطفی پیران بسیجی 18 ساله شامگاه روز 13 فروردین در  جالی که مشغول کنترل و غربالگری خودروهای عبوری در محدوده پل فردیس بود، بر اثر حادثه دلخراش تصادف با موتورسیکلت دچار خونرویزی شدید داخلی شد و بعد از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

عبدالملکی با بیان اینکه بسیجیان سلحشور از همان روهای نخست شیوع ویروس کرونا با جان و دل به میدان محافظت از سلامت مردم آمده اند، گفت: ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر و اماکن مختلف، حضور در واحدهای درمانی برای کمک، تهیه و توزیع لوازم پیشگیرانه از جمله ماسک و لباس کادر درمانی و همچنین کنترل ورودی ها و غربالگری سرنشینان خودروها از جمله اقدامات بسیجیان استان برای کمک به ستاد مبارزه با کرونا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروج بسیجی مدافع سلامت در کرج، در حین اجرای طرح غربالگری

عروج بسیجی مدافع سلامت در کرج، در حین اجرای طرح غربالگری