مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 06:052020-04-02اقتصادي

بانک ها به واحدهای تولیدی تسهیلات دهند/ مشکل دهک های پایین باید حل شود


منتخب مردم یزد در مجلس یازدهم گفت: بانک ها باید امسال تسهیلات لازم را در اختیار بنگاه های اقتصادی بگذارند و باید اقدامات حمایتی صورت گیرد تا واحدهای تولیدی تعطیل شده، - مجدداً فعالیت کنند.

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اولویت های مجلس یازدهم، گفت: در وهله اول باید تنگناهای اقتصادی و معیشتی حل و فصل شود و به ویژه آنکه باید برای مشکلات درآمدی دهک های پایین جامعه چاره اندیشی شود.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات ما ناشی از عوامل بیرونی نیست، ادامه داد: مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی بر اثر ناکارآمدی برخی از سیستم های داخلی و عدم هماهنگی لازم بین دستگاه های مختلف ایجاد شده است و باید در سال آینده این مسئله حل شود.

منتخب مردم یزد در مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس آینده باید توجه اساسی به حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال و مسکن داشته باشد چرا که این مسائل دغدغه اصلی مردم است.

جوکار با اشاره به اینکه دولت در 6 سال گذشته توجه به بخش مسکن را تعطیل کرد، گفت: البته این روزها دولت می خواهد اقداماتی را در زمینه بهبود وضعیت مسکن انجام دهد که بعید است نتیجه ای در بر داشته باشد و بهتر است دولت زمین رایگان در اختیار مردم قرار دهد تا آنان خودشان اقدام به ساخت خانه کنند و دولت باید از تصدی گری دست بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها به واحدهای تولیدی تسهیلات دهند/ مشکل دهک های پایین باید حل شود

بانک ها به واحدهای تولیدی تسهیلات دهند/ مشکل دهک های پایین باید حل شود