مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-02پزشكي

83 درصد از جمعیت خمین پایش سلامت شدند


دکتر محمدعلی عروجی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تا کنون 12 هزار و 128 نفر در خمین در سامانه ارزیابی کرونا salamat.

gov.

ir ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: همکاران در دانشگاه علوم پزشکی ضمن رصد و پایش اطلاعات ارسالی از سوی مردم، پیگیری برای راهنمایی و یا مراقبت لازم را انجام می دهند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین اظهار داشت: مردم با ثبت نام در سامانه ارزیابی سلامت به تمامی سئوالات درباره علایم بیماری کرونا شامل تب، لرز، سرفه و تنگی نفس پاسخ می دهند تا وضعیت آنان درباره بیماری کرونا مشخص شود و افراد مشکوک رصد می شوند.

عروجی گفت: با ثبت نام در این سایت اگر افراد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شوند، پیگیری و مراقبت آنان از طریق واحدهای بهداشتی مرکز بهداشت انجام و اقدامات درمانی به موقع ارایه می شود.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن ثبت نام مردم در سامانه یاد شده، تماس های تلفنی از طریق سیستم بهداشتی با آنان صورت می گیردو درباره علایم بیماری کرونا سوال می شود و در صورت ابتلا به علایم پیگیری ها به صورت روزانه انجام و توصیه های لازم ارایه می شود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین یادآور شد: شهروندان با ثبت نام در این سامانه خودارزیابی، نظام سلامت را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 درصد از جمعیت خمین پایش سلامت شدند

83 درصد از جمعیت خمین پایش سلامت شدند