مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-02اقتصادي

بدون اضطراب خون اهدا کنید


مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: تمامی تمهیدات لازم جهت اهدای ایمن خون اندیشیده شده و مردم می توانند با خیال راحت مراجعه و با رعایت تمام اصول بهداشتی خون اهدا کنند.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: تمامی تمهیدات لازم جهت اهدای ایمن خون اندیشیده شده و مردم می توانند با خیال راحت مراجعه و با رعایت تمام اصول بهداشتی خون اهدا کنند.

نرگس عبیدی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک سال نو عنوان کرد: به دنبال کاهش ذخایر خونی در سطح استان و همت اهالی رسانه، هنرمندان و ورزشکاران و فعالان اجتماعی و اطلاع رسانی همه مردم شاهد حضور بی نظیر همه مردم در انتقال خون بودیم که این اتفاق طی چند سال اخیر کم سابقه بوده است.

وی ادامه داد: جا دارد که از تمامی مردم تشکر کنم که قرنطینه خانگی را انتخاب کردند، اگر ذخایر خون کم شد به دلیل مراجعه کم مردم بود نه کاهش تمایل.

با این حال تمامی تمهیدات لازم در انتقال خون اندیشیده شده و مردم می توانند با خیال راحت مراجعه کرده و با رعایت تمام اصول بهداشتی خون اهدا کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم با مراجعه خود به تمام نیازمندان خون و فرآورده های خونی کمک کردند که از این بابت خدا را شاکر هستیم.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با بیان اینکه نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی است، اظهار کرد: از نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون اضطراب خون اهدا کنید

بدون اضطراب خون اهدا کنید