مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-02سياسي

ارجاع 717 مسافر مشکوک به کرونا به مراکز درمانی خراسان رضوی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه یک میلیون و 33 هزارو 7 نفر تا پایان روز 13 فروردین ماه غربالگری و تب سنجی شدند، گفت: از این تعداد یک هزار و 868 نفر دارای تب بوده و 717 نفر به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا به مراکز درمانی استان ارجاع داده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ، سید مجتبی احمدی اظهار کرد: در 55 پایگاه فعال در سطح خراسان رضوی و با فعالیت امدادگران و جوانان و داوطلبان هلال احمر، طرح ملی غربالگری در مبادی ورودی و خروجی در حال اجرا است و فعالیت ایستگاه های امدادی هلال احمر تا پایان رفع کامل آلودگی زیستی در استان ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه تاکنون 395 هزار و 104 خودرو در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی تب سنجی و غربالگری شدند، بیان کرد: طبق آخرین آمارگیری انجام شده تا پایان روز 13  فروردین ماه یک میلیون و 33 هزارو 7 نفر غربالگری و تب سنجی شدند که از این تعداد یک هزار و 868 نفر دارای تب بوده و تعداد 717 نفر به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا به مراکز درمانی و بهداشتی استان ارجاع داده شده اند.

وی تصریح کرد : تعداد پایگاه های هلال احمرخراسان رضوی از نهم اسفندماه از 34 پایگاه تا پنجم 13فروردین به 55 پایگاه افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 717 مسافر مشکوک به کرونا به مراکز درمانی خراسان رضوی

ارجاع 717 مسافر مشکوک به کرونا به مراکز درمانی خراسان رضوی