مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:252020-04-02اقتصادي

بزرگترین کارخانه تولید عصاره مالت خاورمیانه در مریوان احداث می شود


انور روزچنگ در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: بزرگترین کارخانه تولید عصاره مالت و کنسانتره خاورمیانه در شهر مرزی مریوان در حال راه اندازی است.

وی افزود: این کارخانه در مساحت 10 هکتار احداث شده است که برای 800 نفر بصورت مستقیم و حدود 40 هزار نفر از کشاورزان استان به طور غیرمستقیم اشتغال زایی ایجاد می کند.

این سرمایه گذار کردستانی ادامه داد: با بهره برداری از این کارخانه، هزاران نفر از مردم منطقه که اکثرا شغل های کاذب از جمله کولبری دارند بطور مستقیم و غیرمستقیم مشغول بکار می شوند.

روزچنگ گفت: جدای از این کارخانه، شرکت های تولیدی و صنعتی آرپانوش، خورشید زریوار، کرد افراز گستر و پارس پست البرز نیز حاصل سرمایه گذاری آنهاست که اکثر این شرکت ها در حوزه تولید ماءالشعیر و آب معدنی فعالیت دارند و با برند ایستک در بازار عرضه می شوند.

وی یادآور شد: از آنجا که مقام معظم رهبری بر خودکفانمودن کشور از جهات مختلف تاکید داشته و دارند، در این راستا اقدام به ساخت بزرگترین کارخانه تولید عصاره مالت و کنسانتره خاورمیانه کردیم و خوشبختانه با توجه به شرایط بد اقتصادی در چند سال اخیر تا امروز هیچکدام از شرکت ها و کارخانه های ما تعطیل نشده و تعدیل نیرو هم نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کارخانه تولید عصاره مالت خاورمیانه در مریوان احداث می شود

بزرگترین کارخانه تولید عصاره مالت خاورمیانه در مریوان احداث می شود