مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:052020-04-02ورزشي

شیمیدُر قم پیگیر درمان قهرمان آسیا / قدردانی از هوادار پرستار


باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدُر قم با تقدیر از هواداری که پرستار بیماران کرونایی است، از آمادگی خود برای پیگیری روند درمان قهرمان مسابقات کشتی فرنگی آسیا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در روزهایی که جامعه به شدت با اثرات مخرّب ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند و بسیاری از هموطنان با این بیماری مواجه هستند، برخی افراد به دلایل دیگر در بستر بیماری هستند و علاوه بر درد و رنج ناشی از آن برای درمان به حمایت و یاری نیاز دارند.

در نقاط مختلف کشور افرادی هم هستند که به شدت از بیماری رنج می برند ولی کسی صدای آنها را نمی شنود، افرادی همچون محسن قاسمی قهرمان بروجردی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آسیا که یکی از استعداد کم نظیر این رشته به شمار می یود و در رده های سنی مختلف، مدال های رنگارنگ قاره ای و جهانی را بر گردن آویخته است.

آمادگی شیمیدُر برای تامین هزینه های درمان قهرمان آسیا این قهرمان فرنگی کار که در دوران سرمربیگری محمد بنا همراه با تیم ملی کشتی فرنگی رتبه نخست جام جهانی را نیز به دست آورده، دو ماه است که روی تخت بیمارستان های شهر بروجرد و اکنون در تهران با مرگ دست و پنجه نرم می کند به طوری که کیفیت هوشیاری وی بعد از رفتن به حالت کما از سه به بالای 6 رسیده، چشمانش باز است اما قدرت تکلم و هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدُر قم پیگیر درمان قهرمان آسیا / قدردانی از هوادار پرستار

شیمیدُر قم پیگیر درمان قهرمان آسیا / قدردانی از هوادار پرستار