مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-02بين الملل

موج بازداشت های جدید فعالان رسانه ای در عربستان سعودی


عربستان سعودی با سوء استفاده از مشغول شدن افکار عمومی جهان به بحران ویروس کرونا، موج جدیدی از بازداشت فعالان رسانه ای را آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حساب توییتری معتقلی الرأی که به امور بازداشت شدگان در عربستان می پردازد، نوشت که رژیم سعودی موج جدید بازداشت ها را با سوء استفاده از سرگرم شدن جهان به بحران کرونا آغاز کرده اند.

معتقلی الرأی نوشت که مسئولان سعودی طی بیست وچهار ساعت گذشته با سوء استفاده از بحران کرونا، بازداشت های جدیدی را آغاز کردند.

  او نوشت که شمار زیادی از فعالان عرصه رسانه و غیره بازداشت شدند و در آینده جزییات بیشتری را در این باره منتشر خواهد کرد.

در این حساب توییتری آمده است که منصور الرقیبه فعال معروف رسانه ای از جمله افرادی است که در جریان بازداشت های جدید، بازداشت شده و دلیل بازداشت او بیان دیدگاه خود در توییت های قدیمی است.

حساب توییتری معتقلی الرأی همچنین سوء استفاده مسئولان سعودی از بحران کرونا را محکوم کرده و خواستار توقف کُمدی حقوقی و آزادی فوری تمامی افرادی شد که به خاطر بیان دیدگاه خود بازداشت شده اند.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال طی ماه جاری از بازداشت های گسترده در عربستان به ویژه بازداشت شاهزادگان و افسران دو وزارتخانه دفاع و کشور خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بازداشت های جدید فعالان رسانه ای در عربستان سعودی

موج بازداشت های جدید فعالان رسانه ای در عربستان سعودی