مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 04:562020-04-02اقتصادي

طرح های حمایتی اوقاف خراسان رضوی


حجت الاسلام محمد احمدزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا از ابتدای اجرای طرح آستان مهربانی در سال جدید تاکنون یکهزار و 100 بسته بهداشتی، 50 هزار عدد ماسک، یکهزار و 500 بسته مواد غذایی در مجموع به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون ریال از محل درآمد موقوفات استان و کمک خیرین تهیه و بین خانواده های محروم توزیع شده است.

وی ادامه داد: از این اقلام 500 بسته مواد غذایی و پنج هزار عدد ماسک در مناطق حاشیه شهر مشهد و 150 بسته مواد غذایی در شهرستان طرقبه شاندیز توزیع شده است.

وی گفت: بسته های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، سویا و ماکارونی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا حضور زائران در بقاع متبرکه ممنوع شده و طرح ملی آرامش بهاری در 80 بقعه متبرکه استان بدون حضور زائران و از طریق فضای مجازی به اجرا گذاشته شده است.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های طرح ملی آرامش بهاری پخش دعای لحظه تحویل سال، پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، پخش دعای کمیل و دعای توسل و تضرع به باب الحوائج حضرت امام موسی کاظم (ع) جهت رفع بلا و شفای بیماران، پخش مولودی و سخنرانی های مناسبتی در ایام شادی و اعیاد شعبانیه از بلندگوی بقاع متبرکه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های حمایتی اوقاف خراسان رضوی

طرح های حمایتی اوقاف خراسان رضوی