مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 04:352020-04-02سياسي

شرط اعلام شماره حساب از سوی تشکل ها برای دریافت کمک های مردمی


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد که سازمان های مردم نهاد و تشکل ها برای دریافت کمک های دریافتی باید مجوزهای لازم را از جمعیت هلال احمر دریافت کنند و در غیر اینصورت حسابشان مسدود خواهد شد.

- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد که سازمان های مردم نهاد و تشکل ها برای دریافت کمک های دریافتی باید مجوزهای لازم را از جمعیت هلال احمر دریافت کنند و در غیر اینصورت حسابشان مسدود خواهد شد.

محمد نصیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قانون جدید مدیریت بحران کشور گفت: برابر این قانون هر تشکل، مؤسسه خیریه، سازمان مردم نهاد و .

که بخواهند از طریق اعلام شماره حساب اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کنند، باید ابتدا مجوزهای لازم را از جمعیت هلال احمر اخذ کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام سبب شفافیت هزینه کرد و هدفمندشدن آن خواهد شد، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در این شیوه با نظارت بر هزینه ها می تواند آن را در جای درست صرف کرده و توزیع آن عادلانه باشد.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درباره تشکل ها و مؤسساتی که مجوز لازم را اخذ نکرده باشند، نیز اظهارکرد: اگر این مجوز اخذ نشده باشد، قوه قضاییه با پیگیری سازمان مدیریت بحران کشور اقدام به مسدود کردن حساب ها خواهد کرد و این افراد باید پس از اخذ مجوز، حسابشان را مجددا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط اعلام شماره حساب از سوی تشکل ها برای دریافت کمک های مردمی

شرط اعلام شماره حساب از سوی تشکل ها برای دریافت کمک های مردمی