مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 03:502020-04-02فرهنگي

جستجوی نان در لابلای اشغال/«کرونا» سوار بر زباله گردی+عکس و فیلم


در روزهایی که هراس ابتلا به «کرونا» به نوعی انسان ها را درگیر خود کرده و مردم سخت ترین روزها را به واسطه وجود این مهمان ناخوانده تجربه می کنند، - خبرگزاری فارس استان کردستان/شیرین مرادی، تا کمر خود را به درون سطل آشغال کشیده است کیسه های زباله را پاره می کند، هر چی می یابد از نایلون، کارتن و ضایعات، داخل گونی بزرگی که در کنارش گذاشته می ریزد.

دقایق همچنان پشت سر هم می گذرد و او همچنان مشغول جستجو در میان زباله هاست بعد از اطمینان از اینکه دیگر چیزی ته سطل اشغال باقی نمانده، دست از جستجو می کشد.

کیسه پر از ضایعات را به سختی بر دوش می اندازد کمی از سطل اشغال فاصله می گیرد، دستکش های پارچه ای را از دست بیرون می کشد و به زور در جیب کتش جا می کند.

کمی این پا و آن پا می کند بی معطلی گونی را در گوشه جدول نزدیک ترین جا به تیررس دیدش در بین ماشین های پارک شده می گذارد دستانش را به هم می مالد و به سمت دکه کوچک لب خیابان حرکت می کند.

سماور قل قل می کند و بخارش را به آسمان می دمد لیوان های یک بار مصرف روی هم در کنار سمار سوار هستند و جعبه چای کیسه ای هم به مشتریانی که تعدادشان در طول روز کم نیست چشمک می زند.

لیوان یک بار مصرف را از لای نایلون بیرون می کشد چند لیوان به هم چسپیده با هم بیرون می آیند یکی از لیوان ها را از بین دسته لیوان، بیرون می کشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جستجوی نان در لابلای اشغال/«کرونا» سوار بر زباله گردی+عکس و فیلم

جستجوی نان در لابلای اشغال/«کرونا» سوار بر زباله گردی+عکس و فیلم