مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 03:252020-04-02پزشكي

استاندار فارس: همه تصمیم گیری ها برای مهار کرونا با مشورت متخصصان بوده است


عنایت الله رحیمی در نشستی با شماری از پزشکان استان فارس با موضوع کنترل شیوع کرونا افزود: اگر تا امروز توفیقی در این زمینه به دست آمده ، نخست به خاطر لطف خداوند و سپس همراهی و همکاری خوب مردم و تلاش های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی استان بوده که سبب شده استان فارس نسبت به دیگر استان های کشور شرایط بهتری داشته باشد.

وی ادامه داد: در کنار این، تصمیمات زودهنگامی که در زمینه تعطیلی مراکز و اماکن عمومی و شهری گرفته شد نیز کمک بسیاری به کاهش شیوع این بیماری در استان و به ویژه کلانشهر شیراز کرد.

استاندار فارس اظهار داشت: اختصاص بیمارستان علی اصغر و پیش بینی 2 بیمارستان پشتیبان در کنار معرفی 9 مرکز در شیراز و 36 مرکز در دیگر شهرستان های استان برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا از دیگر اقداماتی بود که به کنترل هرچه بیشتر و بهتر این بیماری در استان کمک کرد.

بهره گیری از پیشنهادهای فارس در سطح ملی رحیمی تصریح کرد: در نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا و پس از مشورت و اخذ گزارش از دانشگاه علوم پزشکی، محدودسازی هایی به مرور در استان ایجاد شد که بسیاری از این تصمیمات در تصمیم گیری های ملی هم تاثیرگذر بود و از تجارب و پیشنهادات استان فارس در سطح ملی استقبال و استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: همه تصمیم گیری ها برای مهار کرونا با مشورت متخصصان بوده است

استاندار فارس: همه تصمیم گیری ها برای مهار کرونا با مشورت متخصصان بوده است