مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 20:052020-04-01ورزشي

بنا: آرزویم این است که امثال رنگرز وزیر ورزش شوند/او رفت و از دست من راحت شد!


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه قهرمانان ما بخوبی می توانند ورزش ایران را جلو ببرند ، گفت: آرزویم این است روزی برسد امثال حسن رنگرز وزیر ورزش ایران شوند و البته آن روز دور نخواهد بود.

- بنا: آرزویم این است که امثال رنگرز وزیر ورزش شوند/او رفت و از دست من راحت شد! سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه "قهرمانان ما بخوبی می توانند ورزش ایران را جلو ببرند"، گفت: آرزویم این است روزی برسد امثال حسن رنگرز وزیر ورزش ایران شوند و البته آن روز دور نخواهد بود.

محمد بنا در گفت وگو با ایسنا، درباره کناره گیری حسن رنگرز از مدیریت فنی تیم های ملی کشتی فرنگی بدلیل بدست گرفتن سمت جدید در وزارت ورزش، اظهار کرد: البته حسن آقا که رفت از دست من و اذیت هایم راحت شد، اما در مجموع دلتنگ او می شویم و جایش خالی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: از طرف دیگر از این بابت خوشحالم، چراکه دوست دارم کشتی گیرها تا جایی که می توانند موفق تر شوند، چون شایستگی آن را دارند.

هر چند رنگرز از نظر فنی قابلیت های زیادی دارد اما بر عکس اینکه دوست دارم حمید سوریان در بحث فنی فعالیت کند، دوست داشتم رنگرز هم با توجه به سخنوری و توانایی هایی که دارد در امور مدیریتی فعالیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنا: آرزویم این است که امثال رنگرز وزیر ورزش شوند/او رفت و از دست من راحت شد!

بنا: آرزویم این است که امثال رنگرز وزیر ورزش شوند/او رفت و از دست من راحت شد!