مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 17:502020-04-01دانش

نحوه انجام امور اداری و آموزشی دانشگاه آزاد در دوه فاصله گذاری اجتماعی


رییس دانشگاه آزاد بخشنامه نحوه انجام امور اداری و آموزشی این دانشگاه در دوره فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا را ابلاغ کرد.

- رییس دانشگاه آزاد بخشنامه نحوه انجام امور اداری و آموزشی این دانشگاه در دوره فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی بخشنامه امور اداری و آموزشی دانشگاه در دوره فاصله گذاری اجتماعی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و واحدهای ویژه ابلاغ کرد.

وی در این بخشنامه تأکید کرده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مخاطرات متعاقب آن و اهمیت حفظ سلامتی اعضای هیات علمی و کارکنان و دانشجویان عزیز و با توجه به لزوم دایر بودن فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اداری در سال جهش تولید و پرهیز از تعطیلی فعالیت ها و ضمن تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تابع تصمیمات متخذه از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا است، موارد ذیل جهت اجرا به تمامی واحدها ابلاغ می شود.

1- عدم حضور در محیط های کاری به معنای تعطیلی فعالیت ها نیست.

کلیه همکاران به صورت حضور چرخشی، دورکاری، ارائه خدمات بر بستر سامانه های مجازی و مواردی که از سوی دانشگاه ابلاغ می شود، به انجام خدمت در ساعات اداری خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه انجام امور اداری و آموزشی دانشگاه آزاد در دوه فاصله گذاری اجتماعی

نحوه انجام امور اداری و آموزشی دانشگاه آزاد در دوه فاصله گذاری اجتماعی