مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 17:502020-04-01اقتصادي

مصلای قلعه رییسی تعطیل نیست/خدمتی هم شأن عبادت در میعادگاه جمعه+تصاویر


مصلای نماز جمعه قلعه رییسی این روزها برای مقابله با شیوع کرونا به کارگاه تولید ماسک تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، پس از اعلام بیماری کرونا یکی از مشکلاتی که در سطح کشور و بازار به وجود آمد کمبود یک سری امکانات بود که یک نمونه آن کمبود ماسک در بازار بود.

کمبود ماسک و مواد ضدعفونی از جمله مشکلاتی بود که مردم در تهیه آنها با مشکل مواجه شدند؛ در مقابل بسیاری از گروه های مردمی به هر طریق در تلاش هستند تا بتوانند این مواد را یا تهیه کنند و در اختیار مردم بگذارند.

برای اولین بار بود که به این شکل نهادها و مکان های مذهبی تعطیل شد اما تعطیلی آنها باعث نشد تا نیازهای مردم هم تعطیل و نبود آنها سلامتی مردم را به خطر بیندازد.

تعطیلی نمازهای جمعه در سطح کشور اقدامی بود که بعد از 41 سال از انقلاب بی سابقه بود اما این تعطیلی مطمئنا تنها با هدف سلامت مردم انجام گرفت.

اما بعضی از این امامان جمعه با تعطیلی نمازهای جمعه بیکار ننشستند و با ضدعفونی شهرها و تهیه ماسک به سلامتی مردم کمک کردند.

یکی از این امامان جمعه، امام جمعه شهر قلعه رییسی در استان کهگیلویه و بویراحمد که با فعال کردن ستاد نماز جمعه از آنها خواست تا برای تهیه ماسک مصلای نماز جمعه را به کارگاه تولیدی تبدیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلای قلعه رییسی تعطیل نیست/خدمتی هم شأن عبادت در میعادگاه جمعه+تصاویر

مصلای قلعه رییسی تعطیل نیست/خدمتی هم شأن عبادت در میعادگاه جمعه+تصاویر