مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 17:302020-04-01سياسي

فرودهای آماری کرونا نباید ما را فریب دهد/سناریوهای بازگشت بیماری


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران رعایت توصیه های بهداشتی توسط مردم در روز طبیعت را قابل تقدیر دانست و گفت: فرودهای آماری کرونا نباید ما را فریب دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زالی، روز چهارشنبه، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد تحقق یک رفتار ستودنی و بسیار افتخار آمیز از سوی مردم استان به خصوص شهروندان تهران بودیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد آن بودیم که مردم شریف تهران با یک نگاه مسئولانه و با مسئولیت پذیری اجتماعی توصیه های بهداشتی را در دستور کار قرار دادند و با توجه ویژه به این توصیه ها شاهد حداقل حضور افراد در شهر بودیم.

زالی با بیان اینکه مشاهدات میدانی موید عدم حضور و اسکان مردم در شهر به ویژه پارک ها و تفرجگاه ها در روز طبیعت بود، گفت: مردم انتخاب کردند روز طبیعت را در منازل در کنار خانواده خود بمانند.

وی افزود: این موضوع جای تقدیر و قدردانی دارد و امیدواریم همان طور که امروز مردم چنین حرکت مدنی ارزنده ای را از خود نشان دادند، به سمتی حرکت کنیم که مجموعه خدمات درمانی و بهداشتی کشور در کنار حس مسئولانه آحاد شهروندی هرچه سریع تر بتواند به ریشه کن کردن این مشکل کمک کند.

زالی درباره وضعیت اپیدمی در استان تهران، توضیح داد: با توجه به اینکه در بخشی از تحقق فاصله گذاری اجتماعی هستیم و در تعطیلات نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودهای آماری کرونا نباید ما را فریب دهد/سناریوهای بازگشت بیماری

فرودهای آماری کرونا نباید ما را فریب دهد/سناریوهای بازگشت بیماری