مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 15:062020-04-01اجتماعي

همراهی مردم دالاهو در مقابله با کرونا ستودنی است


کرم محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم دالاهو در روز 13 فروردین ماه با ماندن در منازل خود، شعور اجتماعی بالا و احساس مسوولیت خود را به بهترین وجه ممکن به نمایش گذاشتند.

وی اظهارداشت: شهرستان دالاهو، با وجود ده ها آثار ثبت شده ملی، یک شهرستان تاریخی محسوب شده و هزاران هکتار جنگل پرپشت، زیبا و بکر و مناطق تفریحی و گردشگری متعدد و سراب های زیبا و دلنواز این منطقه باعث شده که سالیانه ده ها هزار نفر از سراسر کشور به این شهرستان سفر کنند که اوج این سفرها، تعطیلات نوروزی است.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: همراهی و همکاری بسیار خوب ساکنان شریف شهرستان دالاهو با ستاد پیشگیری و مدیریت کرونای و عدم پذیرش میهمان که میزان آن به طور چشم گیری کاهش پیدا کرد باعث شد که امسال تعطیلات نوروز، مکان های تفریحی و توریستی شهرستان خالی از گردشگر و مسافر بومی و غیربومی شود و 50 مورد اط راه های دسترسی به عرصه های تاریخی و جنگلی مسدود شود.

محمدی اضافه کرد: برای جلوگیری از ورود مسافران غیربومی به حوزه شهرستان در 6 نقطه ی ورودی شهرهای کرند و ریجاب و گهواره، سراب کرند، توتشامی و سه راهی تختگاه ایست و بازرسی مستقر کردیم و نیروهای مستقر در این مناطق به بهترین وجه ممکن ماموریت خود را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مردم دالاهو در مقابله با کرونا ستودنی است

همراهی مردم دالاهو در مقابله با کرونا ستودنی است