مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 13:552020-04-01پزشكي

همکاری بخش خصوصی برای مقابله با کرونا کم نظیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر شاپور بدیعی در نشست کارگروه مراقبت و درمان کرونای این دانشگاه افزود: برنامه ریزی برای انتقال بیماران غیر کرونایی و معین شدن برخی بیمارستان های دولتی و خصوصی برای پذیرش بیماران موجب شد بیشترین تمرکز بیمارستان های شریعتی، امام رضا (ع) و قائم (عج) به بیماران مبتلا به کووید-19 اختصاص یابد و بخش ها و تخت های مراقبت ویژه برای این گروه از بیماران مهیا باشد.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی و همکاری میان مجموعه های درون و برون دانشگاهی در مقابله با ویروس کرونا و خدمات رسانی به بیماران مطلوب ارزیابی می شود.

مسوول کارگروه مراقبت و درمان کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: راه اندازی نقاهتگاه های بیماران مبتلا به کووید-19 از دیگر اقدامات مهمی است که با مشارکت سپاه امام رضا (ع)، استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و سایر ارگان ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با انتقال بخش مسمومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد در حال حاضر 130 تخت مراقبت های ویژه برای بیماران مبتلا به کووید-19 در بیمارستان امام رضا (ع) اختصاص یافته است افزود: در حال حاضر بیمارستان شهید هاشمی نژاد مرکز ارجاع بیماران مسموم است و در این زمینه برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بخش خصوصی برای مقابله با کرونا کم نظیر است

همکاری بخش خصوصی برای مقابله با کرونا کم نظیر است