مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-01ورزشي

تولید 25هزار ماسک در روز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مرتضی جعفری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز به کار سومین مرکز تولید ماسک شهرداری شیراز به شکل رسمی خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات ستاد اجتماعی مبارزه با کرونا که در سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، راه اندازی شده است، اعلام کرد: روند تولید ماسک از 22 اسفندماه توسط این سازمان آغاز شد و هم اکنون قریب به 150 نیروی داوطلب در مراکز سه گانه شهرداری به صورت جهادی فعالیت می کنند.

وی عنوان کرد: در سه مرکز فرهنگسرای قرآن و عترت، سالن حضرت فاطمه زهرا ( س) و نیز ورزشگاه شهید شیرعلی سلطانی مجموعاً روزانه 25 هزار ماسک تولید می شود؛ همچنین آمادگی ایجاد مرکز چهارم نیز وجود دارد که بسته به نیازها در این حوزه، در آینده درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

معاون فرهنگی شهردار شیراز ادامه داد: مرکز شهید شیر علی سلطانی با همت 50 نیروی داوطلب بسیج و نیروهای گمنام مردمی در دو شیفت روزانه قابلیت تولید حدود 8 تا 10 هزار ماسک را دارد.

جعفری با اشاره به اینکه مرکز یادشده مجهز به دستگاه های برش لیزری است، از تولید گان، لباس مخصوص پزشکان و پرستاران، نیز در این مرکز خبر داد و افزود: این اقدام با توجه به کمبود گان و تجهیزات بهداشتی، صورت گرفته است و بخشی از نیازهای کادر درمان و نیز نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 25هزار ماسک در روز

تولید 25هزار ماسک در روز