مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-01پزشكي

روز خلوت مشهد در روز طبیعت امسال


شهر مشهد در روز طبیعت سال 99، به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که اعمال شده، بسیار خلوت بود و روز متفاوتی را در تاریخ خود سپری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ،13 فروردین هر سال، شهر مشهد و اطراف آن، پر از مردمی بود که این روز را با حضور در طبیعت سپری می کردند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که اعمال شده، این شهر روز متفاوتی را در تاریخ خود سپری کرد.

مسئولان استان در روزهای گذشته اعلام کردند که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل آن، مردم در روز طبیعت تجمع نداشته باشند و تدابیری نیز در این خصوص اندیشیده شد.

مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اعلام کرد که امسال به جهت شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم صدور ابلاغ مأموریتی از سوی مسئولان، نیروهای امدادی در بوستان ها و مکان هایی که مردم برای طبیعت گردی در آنجا حضور می یابند، مستقر نمی شوند.

همچنین در روزهای گذشته اعلام شد که برای خودروها در روز طبیعت ممنوعیت حضور در معابر از درب منزل اعمال می شود؛ جریمه 500 هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودروهای متخلف از جمله جرایمی است که برای متخلفان در روز طبیعت در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، همزمان با روز طبیعت، علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی با همراهی فرمانده انتظامی استان، به منظور بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز خلوت مشهد در روز طبیعت امسال

روز خلوت مشهد در روز طبیعت امسال