مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-01سياسي

ایستگاه های کنترل بهداشت در مرزهای عشایری سمیرم فعال شدند


رییس اداره امورعشایر شهرستان سمیرم روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این ایستگاه ها در همجواری پاسگاه های کنترل کوچ یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فعالیت می کنند.

علی اکبر نادری افزود: طبق مصوبه آخرین جلسه ستاد مدیریت کرونا در فرمانداری سمیرم؛ اداره امور عشایر موظف شد با همکاری شبکه بهداشت، اداره منابع طبیعی و هلال احمر اقدام به راه اندازی ایستگاه های کنترل سلامت در مسیرهای ورود عشایر کند.

وی با تاکید بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و حفاظتی توسط همه اقشار بویژه عشایر اظهار داشت: جابجایی عشایر و دام هایشان از نقاط گرمسیر به سردسیر در این بازه زمانی و شرایط کرونایی باید با رعایت همه جوانب احتیاطی و بهداشتی همراه باشد.

نادری با بیان اینکه 25 تا 30 هزار نفر از جامعه عشایری هر سال در فصل بهار به سمیرم کوچ می کنند، افزود: امسال بارندگی و ریزش برف در ابتدای سال باعث سرمای بیشتر هوا هم شده و شرایط را سخت کرده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمیرم نیز در همین پیوند اظهار داشت: پاسگاه های کنترل کوچ در جنوب سمیرم و مرزهای عشایر (زمان کهریز، چهارراه و قبرکیخا) مستقر هستند و اجازه ورود دام ها به مراتع ییلاقی را نخواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های کنترل بهداشت در مرزهای عشایری سمیرم فعال شدند

ایستگاه های کنترل بهداشت در مرزهای عشایری سمیرم فعال شدند