مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:152020-04-01سياسي

فعالیت حدود 2000 نفر در قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در سمنان


مسؤول خیران قرارگاه مردمی یحیی بن موسی الکاظم (ع) سمنان گفت: حدود دو هزار نفر در قرارگاه مردمی مبارزه با کرونای شهرستان سمنان موسوم به قرارگاه مردمی یحیی بن موسی الکاظم (ع) سمنان فعالیت دارند.

- عباس نظری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: حدود دو هزار نفر از اقشار مختلف ازجمله مسؤولان شهر، روحانیت، پایگاه های بسیج، اداره اوقاف، حرم مطهر حضرت یحیی (ع)، محله های اسلامی، دفتر آستان قدس رضوی و سایر خیران و مردم در این قرارگاه فعالیت دارند.

وی افزود: محور فعالیت قرارگاه شامل تهیه مواد ضدعفونی و ماسک و دستکش و توزیع بین مردم به صورت خانه به خانه و گندزدایی مناطق و آپارتمان ها و مجتمع های تجاری و مسکونی و همچنین مراقبت های پس از ترخیص از بیمارستان در قالب قرنطینه بیماران با تهیه صبحانه و ناهار و شام و لباس و علاوه بر این ها تهیه لباس بیمارستانی و ماسک برای بیمارستان و کادر درمانی است.

مسؤول خیران قرارگاه مردمی یحیی بن موسی الکاظم (ع) سمنان تصریح کرد: با کمک خیران و مشارکت های مردمی نسبت به خریداری اقلام موردنیاز برای تولید 30 هزار عدد ماسک و همچنین 30 هزار قوطی محلول ضدعفونی تهیه و توزیع شده است و تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا این روند ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت حدود 2000 نفر در قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در سمنان

فعالیت حدود 2000 نفر در قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در سمنان