مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:052020-04-01پزشكي

نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از 16 فروردین اعلام شد/ تاکید بر دورکاری


نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از شنبه 16 فروردین 1399 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل منابع انسانی این دانشگاه درخصوص نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از شنبه 16 فروردین 1399، بخشنامه ای صادر کرد.

این بخش نامه به شرح زیر است: با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه همکاران گرامی و آرزوی شفای عاجل برای همه بیماران بالاخص بیماران کرونایی، نظر به ضرورت رعایت الزامات مربوط به جلوگیری از شیوع بیماری، به حداقل رساندن ترددها و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، با توجه به بخشنامه معاون اولریاست محترم جمهوری و تاکید ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر حضور حداقلی پرسنل در محل کار، بدین وسیله چگونگی فعالیت کارمندان دانشگاه از 16 فروردین 1399 لغایت بیستم فروردین 1399 به شرح ذیل جهت اقدام اعلام می شود.

1- با توجه به برگزاری کلاس های آموزشی بصورت الکترونیکی و مجازی، رؤسا و مدیران محترم واحدهای دانشگاه به نحوی برنامه ریزی نمایند که خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه با حضور فیزیکی حداکثر یک سوم پرسنل بصورت چرخشی صورت گیرد.

2- با توجه به فراهم بودن امکانات لازم برای انجام برخی از وظایف محوله بصورت دورکاری، تاکید می گردد از این ظرفیت حداکثر استفاده بعمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از 16 فروردین اعلام شد/ تاکید بر دورکاری

نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از 16 فروردین اعلام شد/ تاکید بر دورکاری