مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-01اقتصادي

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در خرمشهر نگران کننده است


محمد حیدری چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه آمار مبتلایان به کرونا در خرمشهر نگران کننده خیلی جدی است و همه باید تلاش کنیم این شرایط را تغییر دهیم.

وی افزود: در 2 روز گذشته طرح محدودیت تردد محله به محله در خرمشهر اجرا شده و مناطق بحرانی همچون بازارهای روز و صفا که از مناطق خطر گسترش ویروس کرونا می باشند تعطیل شدند و تا اطلاع ثانوی کسی حق تردد در این بازارها را ندارد.

حیدری استقبال و مشارکت مردم در کاهش تردد در روز سیزده فروردین را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد ثبیت و کاهش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان خرمشهر باشیم.

وی نبود زیرساخت های بهداشتی مناسب در خرمشهر را از عوامل اصلی انتشار بیماری کرونا در این شهر بیان کرد و گفت: ضعف زیرساخت های مناسب بهداشتی در خرمشهر در انتشار و افزایش آمار مبتلایان به کرونا موثر بوده لذا در چند جبهه تلاش های مضاعفی برای کنترل این بیماری انجام شده است.

فرماندار خرمشهر در ادامه گفت: به منظور فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم در راستای مبارزه با کرونا از همه شیوخ، سران عشایر دعوت به همکاری شد و در حال حاضر اجتماعات خانوادگی و تردد مردم در خیابان ها نسبت به روزهای گذشته کاهش نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در خرمشهر نگران کننده است

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در خرمشهر نگران کننده است