مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-01اقتصادي

آثار قطعی اینترنت بر کسب وکارها


قطعی دو هفته ای اینترنت در آبان 1398 خسارات زیادی به کسب وکارها وارد کرد که از کاهش 30 درصدی فروش کسب وکارهای شناخته شده تا کاهش بیش از 80 درصدی فروش در کسب وکارهای متوسط و کوچک اینترنتی را شامل می شد.

- قطعی دو هفته ای اینترنت در آبان 1398 خسارات زیادی به کسب وکارها وارد کرد که از کاهش 30 درصدی فروش کسب وکارهای شناخته شده تا کاهش بیش از 80 درصدی فروش در کسب وکارهای متوسط و کوچک اینترنتی را شامل می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالی که گذشت، برای کسب وکارهای اینترنتی چندان همراه با اتفاقات خوشایند نبود و البته قطعی دوهفته ای اینترنت در آبان ماه تاثیر زیادی بر مشکلات کسب وکارها گذاشت و کسب وکارهای اینترنتی شاید بیش از همه با بحران روبه رو شدند.

این روزها هم کرونا تاثیر خود را تقریبا در تمامی بخش ها گذاشته و تجارت الکترونیکی هم از این تاثیرات مصون نمانده است؛ هرچند تاثیرات منفی این مشکلات هنوز به طور دقیق و جدی بررسی نشده است.

محدودیت دسترسی به اینترنت از 25 آبان 1398 درحالی با تصویب شورای امنیت صورت گرفت که وب سایت های داخلی از جمله سایت بانک ها و ادارات دولتی، خبرگزاری های داخلی و وب سایت هایی که سرورهای داخلی دارند، از طریق نوشتن آدرس مورد نظر در نوار اینترنت قابل دسترس بودند و این اتفاق به لطف قرار گرفتن این سایت ها در شبکه ملی اطلاعات بود؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار قطعی اینترنت بر کسب وکارها

آثار قطعی اینترنت بر کسب وکارها