مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-01پزشكي

بهبودی 80 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر / تأیید 2 مورد جدید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی 80 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: 2 نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه 13 فروردین 99 نفر شامل 58 مرد و 41 زن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: دو مورد جدید که نمونه آزمایش کرونای آن ها مثبت اعلام شده، زن و شوهر 47 و 48 ساله ساکن شهرستان دشتستان هستند که با یک بیمار که قبلاً نمونه آزمایش کرونایش مثبت شده بود در ارتباط بوده اند و در بیمارستان با حال عمومی خوب بستری هستند.

وی بابیان اینکه تا امروز 63 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان (99 نفر) تاکنون 80 نفر از آنان شامل 51 مرد و 29 زن با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند و 13 نفر شامل 8 زن و 5 مرد دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود هستند.

کشمیری تصریح کرد: رفتن به دامان طبیعت در روز سیزده بدر، رسمی کهن در میان ایرانیان است، اما امسال متفاوت با سال های قبل است و برای شکست زنجیره کرونا باید در خانه بمانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 80 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر / تأیید 2 مورد جدید

بهبودی 80 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر / تأیید 2 مورد جدید