مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:252020-04-01اقتصادي

پایانه های مسافربری تعطیل می شوند؟


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: قرار نیست هیچ یک از پایانه های مسافری تعطیل شود بلکه صرفا سفرها محدود می شود.

- مهران قربانی در پاسخ به این پرسش که پایانه های مرزی تا چه زمانی مسدود هستند و آیا با کشورهای همسایه برای بازگشایی مرزها رایزنی شده؟، اظهار داشت: هیچیک از پایانه های مرزی از سوی کشورمان مسدود نشده؛ بلکه برخی به طور یک طرفه از سوی کشورهای مقابل مسدود شده است البته این موضوع بین سایر کشورهای دیگر جهان هم در این ایام و شرایط خاص هم اتفاق افتاده است.

به گفته قربانی، مرزهای مسدود با کشورهای همسایه عبارتند از: مرزهای چزابه، شلمچه، مهران و خسروی با عراق تا 27 فروردین پایانه های مرزی رازی، سرو و بازرگان با ترکیه پایانه های مرزی سرخس، اینچه برون، لطف آباد و باجگیران با ترکمنستان تا 11 اردیبهشت مرز میرجاوه با پاکستان به مدت 2 هفته از 25 اسفند که البته فعلاً بازگشایی نشده وی ادامه داد: سایر مرزها با ظرفیت کامل به فعالیت ادامه می دهند؛ ضمن اینکه ارتباط ریلی با کشورهای ترکمنستان و ترکیه برقرار است.

رایزنی ها با وزارت بهداشت کشورمان و کشورهای همسایه به منظور تهیه پروتکل بهداشتی مشترک در حال انجام است تا نگرانی در حوزه حمل و نقل بین الملل و ترانزیت جاده ای کالا برای همه کشورها مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه های مسافربری تعطیل می شوند؟

پایانه های مسافربری تعطیل می شوند؟