مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:052020-04-01ورزشي

با همکاری مردم از روزهای سخت کرونا عبور خواهیم کرد


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: با توکل به خداوند متعال و همت و جهاد و همراهی مردم و مسؤولان ویروس کرونا کنترل می شود اما شرط این امر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز در افتتاح نقاهتگاه سردار شهید سلیمانی در شرکت نفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ویروس کرونا امروز تمام جهان را فرا گرفته است و ما هم باید مانند یک جنگ تمام عیار در برابر این ویروس مبارزه کنیم.

وی عنوان کرد: کار مبارزه با این ویروس سخت است و بر همین اساس همه دستگاه ها باید با تمام امکانات وارد میدان شوند تا زحمت کادر درمانی به عنوان رزمندگان خط مقدم به موفقیت بینجامد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: سپاه، بسیج و در کل نیروهای مسلح در کنار دیگر دستگاه ها نیز وارد عرصه شدند و علاوه بر تلاش و خدمت رسانی های مستقل، برنامه های مشترکی را با دیگر دستگاه ها نیز انجام دادند.

وی ادامه داد: امروز سالن ورزشی نفت با همت مدیرعامل و همه همکاران مجموعه نفت تبدیل به نقاهتگاه شد و این دومین نقاهتگاه ما در استان خوزستان به شمار می رود.

شاهوارپور عنوان کرد: با توکل به خداوند متعال و همت و جهاد و همراهی مردم و مسؤولان ویروس کرونا کنترل می شود اما شرط این امر، همکاری و همراهی دقیق و موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همکاری مردم از روزهای سخت کرونا عبور خواهیم کرد

با همکاری مردم از روزهای سخت کرونا عبور خواهیم کرد