مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 07:352020-04-01بين الملل

ملت فلسطین ذره ای از خاک و مقدسات خود کوتاه نمی آید


عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که ملت فلسطین به رغم تمامی تلاش ها و توطئه های دشمن صهیونیستی، به سرزمین، هویت و مقدسات خود پایبند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موسی ابومرزوق در گفتگوی ویژه با مرکز اطلاع رسانی فلسطین به مناسبت سالگرد روز زمین اظهار داشت که رژیم اشغالگر صهیونیستی به زودی رو به زوال و نابودی خواهد بود و ملت فلسطین در سرزمین خود باقی خواهد بود.

ابومرزوق گفت: ملت فلسطین بیش از هر وقت دیگری به سرزمین و مقدسات خود که سرزمین پیامبران و صالحان و جهاد و مبارزه است، پایبند است و اشغالگران صهیونیستی قصد دارند این سرزمین را از فلسطینیان بگیرند و از هر جایی آمده و مدعی هستند که صاحبان این سرزمین هستند و دست به کشتار و جنایت در حق این ملت زدند.

وی تصریح کرد: تلاش های دشمن صهیونیستی برای نابودی مساله فلسطین راه به جایی نخواهد برد و ملت فلسطین بدون شک به حیفا، یافا، عکا، الناصره، یبنا، بیسان، النقب و دیگر اراضی فلسطینی بازخواهد گشت و هرگز از ذره ای از خاک و مقدسات خود کوتاه نمی آید.

تظاهرات بزرگ بازگشت ورود به مرحله ای جدید بود این عضو دفتر سیاسی حماس در ادامه اعلام کرد: تظاهرات بزرگ بازگشت در مرزهای غزه، گامی در راستای ادامه انتفاضه مردمی فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت فلسطین ذره ای از خاک و مقدسات خود کوتاه نمی آید

ملت فلسطین ذره ای از خاک و مقدسات خود کوتاه نمی آید