مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-01سياسي

ستاد مردمی مقابله با کرونا با هدف کمک به ستاد پیشگیری شکل گرفت


امام جمعه همدان بابیان اینکه ستاد مردمی مقابله با کرونا با هدف کمک به ستاد پیشگیری شکل گرفته است، گفت: همه در یک مجموعه و یک جبهه قرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، عنوان کرد: همکاری خوبی بین ستاد مردمی مقابله با کرونا و ستاد پیشگیری از کرونا وجود دارد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه با وحدت و همدلی موجود کارها به خوبی پیش می رود، کمیته مردمی را بازوی اجرایی ستاد پیشگیری برشمرد و یادآور شد: همه موظف به اجرای پروتکل های موجود هستیم.

وی خطاب به دبیران ستاد مردمی در سراسر استان همدان بابیان اینکه باید وضعیت حقوقی و قانونی ستاد مشخص شود، افزود: همچنین در هر شهرستانی اگر مسئولان علوم پزشکی و ستاد مبارزه، نقدی نسبت به ستاد مردمی داشتند، باید آن را به دبیر و یا امام جمعه اعلام کنند تا اشکالات برطرف شود.

وی با بیان اینکه بنای ستاد مردمی مقابله با کرونا بر کمک کردن به ستاد پیشگیری است، اظهار داشت: شاید عناوین با هم تفاوت داشته باشند اما همه در یک مجموعه و یک جبهه قرار داریم.

آیت الله شعبانی خواستار توجه ستاد مردمی به آسیب های به وجود آمده پس از شیوع ویروس کرونا شد و گفت: اختلافات خانوادگی و آسیب های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مردمی مقابله با کرونا با هدف کمک به ستاد پیشگیری شکل گرفت

ستاد مردمی مقابله با کرونا با هدف کمک به ستاد پیشگیری شکل گرفت