مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-01اقتصادي

کاهش 85 درصدی تردد در راه های استان اصفهان


معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان از کاهش 85 درصدی تردد در روز دوازده فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/اصفهان معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان از کاهش 85 درصدی تردد در روز دوازده فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

محمدعلی صلواتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین آمارهای تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: طی روزهای 25 اسفند تا دوازدهم فروردین ماه، 7 میلیون و 545 هزار و 75 تردد در راه های استان ثبت شده که میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 69 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در این مدت، آمار خودروهای ورودی و خروجی به محورهای استان هر کدام 71 درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

به گفته معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان، طی این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به راه های استان 538 هزار و 2 خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی 538 هزار و 144 خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی هر سال از 25 اسفند ماه آغاز می شود، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت کنترل آن، امسال به دنبال پیشگیری از سفرهای نوروزی هستیم.

صلواتی با تاکید بر اینکه با وجود توصیه های وزارت بهداشت برای لغو سفرهای نوروزی و ماندن در خانه، برخی محورها همچنان تردد بالایی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 85 درصدی تردد در راه های استان اصفهان

کاهش 85 درصدی تردد در راه های استان اصفهان