مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-01سياسي

از ماست که بر ماست، نه از کرونا!


*گوشه و کنار نشریات، فاطمه گرشاسبی: اخبار مربوط به کرونا را که رصد می کردم چیزهایی را می دیدم و می شنیدم و می خواندم که دوست داشتم دروغ باشند یا حداقل آمارش کمتر! احتکار ماسک، - افکار ناخودآگاه مرا به سمت خاطراتی که از شهدا خوانده بودم سوق می دهد؛ اینکه آن ها برای نجات هم رزم و هم وطن خویش حاضر بودند جان بدهند، اما حالا این آدم ها جان مردم را از کوچک تا بزرگ، خردسال تا پیر در کف دست گرفته و بازیچه کرده اند.

*گوشه و کنار نشریات، فاطمه گرشاسبی: اخبار مربوط به کرونا را که رصد می کردم چیزهایی را می دیدم و می شنیدم و می خواندم که دوست داشتم دروغ باشند یا حداقل آمارش کمتر! احتکار ماسک، دستکش، لوازم بهداشتی و ضدعفونی! احتکاری که منجر به گران فروشی می شود، گرانی ای که علاوه بر اقلام ضروری این روزها که از آنها نام برده شد خوراکی ها و اقلام مورد نیاز زندگی روزمره را هم در برگرفته است.

هر چه قدر با خود فکر می کنم و کلنجار می روم نمی توانم بفهمم چه طور شد که بعضی از ما این گونه شده ایم؟! چه می شود که این افراد آن قدر راحت آخرت شان را به دنیا می فروشند هر چند که به نظرم این طور آدم ها در دنیا هم خیری از زندگی شان نمی بینند .

در هیاهوی این روزها و با دیدن این گونه رفتارها و کارها، افکار ناخودآگاه مرا به سمت خاطراتی که از شهدا خوانده بودم سوق می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ماست که بر ماست، نه از کرونا!

از ماست که بر ماست، نه از کرونا!