مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:252020-04-01اجتماعي

تردد در سطح کشور کاهش یافته است/مردم به توصیه ها عمل کرده اند


خوشبختانه مردم به تذکرات مأموران هم توجه کرده اند و حتی تردد در سطح شهر هم کاهش یافته و در سراسر کشور هم ترددها کاهش یافته است.

- فرمانده نیروی انتظامی ایران گفت : خوشبختانه مردم به تذکرات مأموران هم توجه کرده اند و حتی تردد در سطح شهر هم کاهش یافته و در سراسر کشور هم ترددها کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین اشتری از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: براساس گزارش های دریافتی و بازدیدی که انجام شده شاهد رعایت توصیه های ایمنی از سوی مردم عزیزمان هستیم.

وی افزود: از اینکه مردم با فرزندان خودشان در نیروی انتظامی و کادر درمانی همکاری کردند کمال تشکر را داریم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه مردم به تذکرات مأموران هم توجه کرده اند و حتی تردد در سطح شهر هم کاهش یافته و در سراسر کشور هم ترددها کاهش یافته است.

سردار اشتری افزود: امیدواریم تا پایان امروز هم همین روند حفظ شود و مردم همین همکاری خودشان را انجام دهند و به فکر سلامتی خود و همکارانشان باشند و دستورالعمل های صادر شده را رعایت کنند.

وی ادامه داد: کسانی که توقف در کنار تفرجگاه ها داشته باشند و به تذکرات توجه نکنند اولاً جریمه 500 هزار تومانی خواهند شد و سپس در صورت لجاجت و سماجت خودرو به پارکینگ منتقل شده و یک ماه توقیف خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در سطح کشور کاهش یافته است/مردم به توصیه ها عمل کرده اند

تردد در سطح کشور کاهش یافته است/مردم به توصیه ها عمل کرده اند