مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:052020-04-01اجتماعي

خواندنی ها و دیدنی هایی درباره محیط زیست


«کرونا انتقام طبیعت از انسان است»، احتمالا شما هم این روزها این جمله یا جملاتی مشابه آن را زیاد شنیده اید؛ بیاییم در روز طبیعت از دریچه فیلم ها و کتاب هایی ببینیم با طبیعت چه کرده ایم که از ما انتقام می گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی کرونا انتقام طبیعت از انسان است ، احتمالا شما هم این روزها این جمله یا جملاتی مشابه آن را زیاد شنیده اید؛ بیاییم در روز طبیعت از دریچه فیلم ها و کتاب هایی ببینیم با طبیعت چه کرده ایم که از ما انتقام می گیرد.

حالا که کرونا در ایران همچون دیگر مناطق جهان مانعی شده برای بیرون رفتن از خانه و اجازه نمی دهد در روز طبیعت به گردش و تفریح رویم و از آنجا که جمله کرونا انتقام طبیعت از انسان است را این روزها زیاد می شنویم، شاید بهترین کار در روز طبیعت امسال خواندن کتاب ها و دیدن فیلم ها و مستندهایی باشد که دانش ما درباره محیط زیست و طبیعت را افزایش و نگرش و رفتار ما نسبت به آن را تغییر دهد.

در گفت وگو با دو فعال محیط زیست و یک مستند ساز، چند کتاب، فیلم و مستند را درباره محیط زیست معرفی می کنیم.

محمد صادق دهقانی، سازنده مستند تالان که فیلمی درباره بحران کم آبی است و به سفارش سازمان مردم نهاد جمعیت ناجیان آب مشهد ساخته شده، با بیان اینکه برای نخستین بار همانند سال های گذشته در روز طبیعت از زیبایی هایش لذت نخواهیم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواندنی ها و دیدنی هایی درباره محیط زیست

خواندنی ها و دیدنی هایی درباره محیط زیست